Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Φίλοι μου καλησπέρα!!!

Θα 'θελα να μοιραστώ με όλους μία βασική σκέψη μου για το στοίχημα!!

Το στοίχημα είναι κατά βάση ένας καθρέφτης της ψυχολογίας μας!Ένας δείκτης της καθαρότητας του μυαλού μας!Η γνώση γύρω από το στοίχημα μπορεί εύκολα να αποκτηθεί!Και η εμπειρία ακόμα ακόμα είναι ένα στοιχείο που πολλοί διαθέτουν καθώς παρακολουθούν χρόνια τα διάφορα αθλήματα!

Θα ήταν λοιπόν δείγμα απόλυτου ναρκησσισμού και εγωπάθειας να αναφέρω εδώ τις γνώσεις ή τις στοιχηματικές μου εμπειρίες!Αυτό που πραγματικά θέλω να προσφέρω είναι το καθαρό μυαλό!Το συστατικό δηλαδή εκείνο της επιτυχίας που συχνά χάνεται από τον παίχτη του στοιχήματος για διάφορους λόγους!Το εύκολο και γρήγορο κέρδος,η ανάγκη ρεφαρίσματος,η προσβολή του στοιχηματικού εγωισμού είναι τέτοιου είδους παράγοντες!

Εδώ θα προσπαθούμε με καθαρό μυαλό μέσω των επιλογών μας να αποκομίζουμε ένα κέρδος!Το πόσο μικρό ή πόσο μεγάλο είναι σημαντικό, αλλά και ταυτόχρονα αδιάφορο κατα την ταπεινή μου γνώμη!Ένα κέρδος,όποιο κι αν είναι αυτό,ακόμα και 10 cents αρκεί,για να διατηρεί ακμαίο το ηθικό μας και το πνεύμα μας διαυγές!

Αυτές είναι σε λίγες και περιεκτικές γραμμές οι πρώτες μου σκέψεις ,ας τις ονομάσω σκέψεις γνωριμίας,που ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.

Θα επανέλθω σύντομα δριμύτερος!

Καλές επιτυχίες σε όλους!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου