Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Γειά σας φίλοι μου!!!

Θα ήθελα να σας παραθέσω τη γνώμη και τη γνώση μου για ένα σημαντικό θέμα, το οποίο νομίζω πως απασχολεί αρκετό στοιχηματικό κόσμο! Είναι της μόδας τώρα τελευταία, πολλοί να ποντάρουν τα χρήματά τους σε αγώνες που έχουν δεχθεί υψηλό τζίρο ή αν θέλετε σε ακόμα πιο μοδάτο όρο μεγάλα ''χτυπήματα''!Εδώ φίλοι μου έρχεται να επιβεβαιωθεί ένας όρος που είχα χρησιμοποιήσει σε προηγούμενο κείμενό μου!

Το εύκολο και γρήγορο χρήμα!!

Υπάρχουν δε άνθρωποι του χώρου, υποτίθεται, οι οποίοι προτείνουν σημεία δυνατά ή άχαστα για να δελεάσουν τον ανυποψίαστο και ευάλωτο παίχτη! Άνθρωποι που είναι πιθανό να γνωρίζουν λίγο από ποδόσφαιρο ή γενικά από αθλητισμό, να παρακολουθούν δε ακόμα λιγότερο, αλλά παρ'όλα αυτά να πλουτίζουν εις βάρος του απλού τζογαδόρου!

Θα μου πείτε τώρα,κι εσύ πώς υποστηρίζεις κάτι τέτοιο; ποια είναι τα επιχειρήματά σου;Θα σας πω το εξής λοιπόν!Το ότι μπορεί κάποιος να δει τα ''χτυπήματα'' στα διάφορα παιχνίδια είναι αλήθεια,κανείς όμως δεν μπορεί να γνωρίζει από που προέρχονται αυτά τα ''χτυπήματα''.Στην αγορά της Ασίας όπου ο έλεγχος είναι αρκετά ελλειπής ,οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των διαφόρων εταιρειών και μέτοχοι αυτών,αλλά και οι ίδιοι οι book πολύ συχνά ποντάρουν μεγάλα ποσά προς παραπλάνηση του απλού στοιχηματικού κόσμου!

Άλλωστε υπάρχει και κάτι άλλο.Νομίζετε ότι οι εν λόγω κύριοι είναι τόσο αφελείς ώστε να επιτρέπουν στον καθένα να έχει πρόσβαση σε τέτοιου είδους τζίρους και ''χτυπήματα''; Όχι βέβαια!!
Για όλα φίλοι μου υπάρχει κάποιος λόγος !

Βέβαια θα ήταν επίσης αφελές να μην άφηναν να επαληθευτεί κανένα σημείο από εκείνα που ποντάρονται και νομίζω ο λόγος είναι αυτονόητος!

Εν κατακλείδι, θα ήθελα να πω μόνο αυτό!Η γνώση των τζίρων που δέχονται τα παιχνίδια,τα πονηρά ''χτυπήματα'' πάνω τους,η συχνή πτώση και άνοδος των αποδόσεων ,αποτελούν στοιχεία σημαντικά για το στοίχημα παγκοσμίως.Όλοι μας τα λαμβάνουμε υπόψη και σίγουρα αυτό είναι θεμιτό από κάθε άποψη!Αυτό όμως πρέπει να γίνεται με μεγάλη προσοχή και όχι άκριτα!Με λίγα λόγια δεν παίζουμε πάντα οτιδήποτε  κάποιοι μας λένε ότι είναι δυνατό ή άχαστο!Σε βάθος χρόνου είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα βγούμε χαμένοι!

Κανείς δεν είναι ούτε μάγος ,ούτε γκουρού,ούτε προφήτης!Και στο τέλος τέλος είναι προτιμότερο, κατά την ταπεινή μου γνώμη, να χάνεις από δικές σου λάθος επιλογές παρά από άλλων,γιατί μόνο έτσι άλλωστε αποκτάς γνώση και εμπειρία!

Να θυμάστε, στον αδίστακτο χώρο του τζόγου κανείς δεν πρόκειται να χαρίσει ή να χαριστεί σε κανένα!

Τα σέβη μου!!

bookRa




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου